14 komentarzy:

  1. Świetny zestaw, stonowane kolory ale świetna, szalona forma. TAK!

    OdpowiedzUsuń
  2. Podobają mi się Twoje spodnie Paweł! Brawo

    OdpowiedzUsuń
  3. Super zestaw , świetne spodnie ;)
    http://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Idealnie dobrane kolory, świetna koszula!

    U mnie nowy post, zapraszam!
    MÓJ BLOG - KLIIK
    NOWY FILM NA KANALE

    OdpowiedzUsuń
  5. Cześć Paweł :) Masz świetny styl.. przeglądnęłam kilka Twoich postów, szkoda, że nie masz profesjonalnych zdjęć, ale z ciekawością będę śledzić Twojego bloga :)

    Pozdrawiam,
    Patrycja

    www.modenachmir.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo za miłe słowa :) Co do profesjonalnych zdjęć... może kiedyś i takie się pojawią :)

      Usuń
  6. wow wyglądasz super! hot stylizacja i model:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dawno tutaj nie zaglądałem. Fajnie, że nadal publikujesz i rozwijasz się. naszywki na spodniach dodają charakteru całej stylizacji. Taki drobny element a odgrywa naprawdę wielką rolę. Podoba mi się cała stylizacja :)

    http://brewilokwencja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki i zapraszam częściej :)

      Usuń

Copyright © 2014 Po mojemu by Paweł O. , Blogger