14 czerwca 2016

Top 3 zapachy na lato

     Hejka,
     Dziś mam dla Was post z moją top trójką (a w zasadzie to 4) zapachów na lato. Jak się przekonacie za chwilę latem stawiam głównie na zapachy świeże, wodne, cytrusowe.

     Pierwszą pozycją w mojej top 3 zapachów na lato jest nowość od Calvina Kleina a w zasadzie to ich klasyk tylko w wydaniu wiosenno-letnim  "CK one summer". Osobiście za tą klasyczną wersją mało przepadam jednak "summer" z domieszką aromatycznych cytrusów to zdecydowanie mój zapach. No i dodatkowo ten piękny, zielony, połyskujący w słońcu flakon, czego chcieć więcej od zapachu na lato.


Nuty głowy: zielone jabłko, limonkowe mojito, zielony imbir. 
Nuty serca: guawa, gardenia tahitańska, jałowiec. 
Nuty bazy: mleczko kokosowe, drzewo cedrowe, mech drzewny. 


     Drugą pozycję w mojej topowej trójce zajmują dwa zapachy od Kenzo: "Leau Par Kenzo" i "Electric Wave".


"Leau Par Kenzo"
Nuty głowy: yuzu, słodka limonka, zielony pieprz.
Nuty serca: liść lotosu, akord wodny, mrożona mięta drzewna.
Nuty bazy: drzewo cedrowe, białe piżmo. 

"Electric Wave"
Nuty głowy: yuzu.
Nuty serca: różowy grejpfrut, zielone jabłko, mięta. 
Nuty bazy: drewno różane, bób tonka. 

     Zapachy bardzo do siebie podobne jednak ja dla mnie pierwszy jest bardziej wodny, drugi to zdecydowanie zapach cytrusowy. Nie zmienia to faktu, że obydwa są po prostu pięknymi zapachami. Jeśli nie mieliście jeszcze styczności z zapachami Kenzo to gorąco polecam powąchać przy najbliższej okazji. "Leau Par Kenzo" mam od roku i głównie używam latem bo jak dla mnie jest to ideał zapachowy na gorące, letnie dni. Nie jest mocny, nachalny ale mimo to wyczuwalny przez cały dzień. Akord wodny daje temu zapachowi jak dla mnie coś wyjątkowego, coś niepowtarzalnego. Koniecznie sprawdźcie. Z kolei "Electric Wave" to wybuch cytrusowej, momentami cierpkiej świeżości. Fantastyczne zapachy na lato.

     Trzecia pozycja top 3 należy do "Versace Eros".


Nuty głowy: cytryna, mięta, jabłko. 
Nuty serca: geranium, ambroxan, fasola Tonka, 
Nuty bazy: wetiweria, cedr, wanilia, mech. 

     Zapach jak dla mnie stworzony na letnie imprezy do rana. Początkowo bardzo mocny jednak z czasem pozostawia na naszej skórze delikatne, intrygujące i bardzo namiętne nuty. Z uwagi na to, że jest to dość mocny zapach zdecydowanie używałbym go wieczorami gdyż na dzień w upalne dni może być drażniący. Dodatkowo co warto zaznaczyć zapach jest bardzo trwały i długo utrzymuje się n naszej skórze co bez wątpienia jest jego dużym atutem. Jeśli szukacie coś męskiego, zdecydowanego a jednocześnie zmysłowego i namiętnego to "Versace Eros" będzie idealnym wyborem. 

     A Wy jakie zapachy preferujecie latem ? 

Pozdrawiam :]

4 komentarze:

  1. Wszystkie są fajne! Ja na lato lubię owocowo=kwiatowe, lekkie jak np. Aqua od Roberto Cavalli

    OdpowiedzUsuń
  2. ale dużo cudowności <3
    http://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne! :) dziękuje za odwiedziny i zapraszam ponownie :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie znam tych zapachów, moje ulubione męskie perfumy to Bruno Banani:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń