17 lipca 2016

Selfie Look 11/2016




Pozdrawiam :]

12 komentarzy:

  1. Bardzo fajny zestaw ;)
    http://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Luz, nonszalancja i styl - wszystko co lubię! Brawo Paweł!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam minimalistyczne stylizacje. Według mnie prostota jest najkrótsza drogą do perfekcji. Espadryle są fajne. Niestety ja mam za (szczupłą?) nogę i zwyczajnie mam ja za luźne. Przy okazji, Paweł, nominowałem Cię do Liebster Blog Award. Nie wiem czy kojarzysz o co chodzi. Ja też niekoniecznie wiedziałem. Generalnie jest to nominacja (w postaci nagrody), którą przyznaje się blogom godnym polecenia. Wybrałem Ciebie :)

    http://brewilokwencja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałem ten sam problem z espadrylami. Z racji tego, że mam małą stopę każde jedne mi po prostu zjeżdżały z niej. Na szczęście te z Zary jak do tej pory trzymają się na swoim miejscu. Zobaczymy jednak co będzie dalej jak się troszkę rozejdą.

      Pozdrawiam :)

      Usuń
  4. Stylowo i po męsku. Oby więcej takich połączeń ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wiesz, że uwielbiam Twój styl prawda? ;) dla mnie BOMBA!

    Pozdrawiam,
    Patka
    www.modenachmir.com

    OdpowiedzUsuń