Poncho - inspiracje

     Ponczo, czyli tradycyjny strój Indian to prostokątny kawałek materiału z otworem na głowę pośrodku. Materiał, z którego są wykonywane to najczęściej wełna lub bawełna. Model i kolor poncza był dawniej nie tylko wyznacznikiem statusu społecznego ale także mówił o przynależności do danego plemienia. Ponczo może być długie do kostek jak i krótkie, kończące się na biodrach. Kolorowe, jednobarwne, w etniczne wzory, wyszywane cekinami, koralikami, zakończone frędzlami, pomponami to tylko niektóre wariacje na jego temat.

     A jak nosić ponczo dziś? Poniżej przedstawiam Wam garść inspiracji jak w ciekawy i interesujący sposób ograć ponczo żeby nadać naszej stylizacji ciekawy charakter.











A Wy macie w swojej szafie ponczo ? 

Pozdrawiam :]


   

3 komentarze:

  1. KOcham poncza i mam kilka. Świetne inspiracje!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. fajne inspiracje , lubię takie poncza i narzuty:)

    OdpowiedzUsuń
  3. mam, wielkie, czarne i wełniane i jest absolutnie fantastyczne na zimowe wieczory. ;) świetnie sprawdzało się jako okrycie w mojej poprzedniej pracy, gdzie było zwykle szalenie zimno, więc grzało mnie baardzo. ;)
    pozdrawiam serdecznie.
    http://poprostumadusia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Po mojemu by Paweł O. , Blogger