Selfie Look 2016 - Podsumowanie

     Hejka,
     Dziś jak co roku  przyszedł czas na małe podsumowanie (podsumowanie 2015 TU).
     Moim modowym postanowieniem na 2016 rok było ograniczenie zakupów i robienie bardziej przemyślanych inwestycji. Z czystym sumieniem mogę przyznać, że postanowienie owe udało mi się zrealizować. Moje zakupy są teraz bardziej przemyślane a jeśli w czymś nie czuję się na 100% po prostu nie kupuję lub odsyłam. Nie wmawiam sobie jak to miało miejsce kiedyś, że "niech zostanie, może kiedyś założę".  I to właśnie uważam za swój sukces.
     A jakie postanowienie na 2017 r. ? Generalny remanent w szafach i pozbycie się wszystkiego w czym nie chodzę i w czym chodzić nie będę. I oczywiście nie uzupełnienie wolnych przestrzeni nowymi ubraniami. Moja myśl przewodnia na 2017 r. to "zużywam, wywalam i dopiero kupuję nowe".
     A poniżej jak co roku zestawienie wszystkich "selfie look" 2016.








     A jak wasze podsumowania 2016 r. ? Jakie postanowienia modowe na 2017 r. ? 

Pozdrawiam :]

2 komentarze:

  1. Podobają mi się te stylizacje! :)

    Zapraszam na bloga i wspólnej obserwacji
    http://fashionlikealife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne podsumowanie , bardzo udane stylizacje ;)
    http://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Po mojemu by Paweł O. , Blogger