8 lutego 2017

Greenery - kolor 2017

     Zielony, to właśnie ten kolor amerykańska korporacja  Pantone uznało za kolor 2017 roku. Kolor ten w głównej mierze nawiązuje do pierwszych dni wiosny kiedy to wszystko zaczyna się na nowo budzić do życia. 
     Jak przeczytać możemy na oficjalnej stronie Pantone wybór na kolor zielony padł nie tylko ze względów estetycznych, ale głównie politycznych. Ma on sygnalizować pragnienie zmian, które wszystkim nam są potrzebne. 


"Zielony to kolor mający sygnalizować społeczne pragnienie zmian. Cały świat jest podzielony - zarówno Stany Zjednoczone, jak i Europa. Musimy odświeżyć nasze spojrzenie i połączyć się znów w jedno społeczeństwo. Kolor dziś kojarzy się z charakterem i innowacją. Dziś ma zupełnie inne i większe znaczenie niż kiedyś"
- Laurie Pressman, wiceprezes Instytutu Pantone. 



A jak przemycić kolor zielony w modzie męskiej ? 

Zerknijcie poniżej na "garść" inspiracji. 












Pozdrawiam :]

4 komentarze:

  1. mi osobiście się nie podaoba, ale dla faceta jak najbardziej okej :)
    http://olusky.blogspot.com/2017/02/najmodniejszy-kolor-w-tym-sezonie.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Również mam mieszane uczucia, chociaż zielony to mój ulubiony kolor tak z ciuchami w tym kolorze mam problem i nie jestem w 100% przekonany :)))

      Usuń
  2. 1 i 4 stylizacja są całkiem fajne, ale jednak to kolor z całej z wiosennej palety pantone który najmniej do mnie przemawia.

    OdpowiedzUsuń